meeniemainee.
Bonjour!

"Look up the definiton of sophistication. embody it." Don't let me hear you say life's taking you nowhere. Izryn, Malaysia ☺ enjoy reading my blog xoxo

Travel this

Story About Linkies Panda


Message
HUNTER ALERT

Sweetsour


Leaving everything
Saturday, August 4, 2012 | 11:39 PM | 0 panda

Hello and assalamualaikum. This is new. Everything were changed. I've new life. Dalam masa yang singkat kehidupan boleh berubah. Macam macam boleh berubah. Dulu cerita lain sekarang cerita lain. In this year, dah banyak benda yang berubah dalam kehidupan saya. Seriously.......... comel kehidupan ni sebenarnya.

Even banyak dah benda baik buruk berlaku. Tapi dah pandai belajar daripada semua ni dan dah pandai untuk terima kenyataan. Terima kenyataan yang......... PMR dah tunggu. This is july, tinggal lagi 3 bulan untuk PMR. Tolonglah. Banyak persediaan nak kena buat dan dah tak ada masa nak buang waktu untuk social network facebook, twitter, blog and so on.

Please pray for me. Doakan saya pmr ni. Doakan yang saya boleh jawab. Doakan pencapaian yang baik untuk saya. Please........ Doakan saya....... ya? thank you :)

Life is hard, but so very beautiful.





Older Post | Newer Post